Wzrost sprzedaży spółki Redan w styczniu aż o 16%

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-09 | 16:03
O 6,1% do 34,7 mln zł wzrosły w styczniu przychody Grupy Redan w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. Poprawa obrotów wciąż w dużym stopniu jest efektem kontynuacji dynamicznego wzrostu przychodów sieci dyskontowej TXM. W minionym miesiącu na zwiększenie obrotów po raz kolejny miała wpływ bardzo dobra sprzedaż segmentu modowego zrealizowana na polskim rynku.
W skali całej Grupy Redan przychody w styczniu 2015 r. wyniosły 34,7 mln zł, czyli o 6,1% więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Powierzchnia całej sieci handlowej na koniec stycznia wyniosła 107,8 tys. m kw., co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do stycznia 2014 r.
- W szczególności zadowoleni jesteśmy z uzyskanej w styczniu poprawy krajowej sprzedaży segmentu modowego. Tym bardziej, że to już kolejny miesiąc z rzędu kiedy notujemy wzrosty w tym kanale dystrybucji przewyższające tempo rozwoju sieci handlowej. Potwierdza to rosnące zainteresowanie klientów zakupami naszych marek Top Secret, Troll i Drywash - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.
W sektorze modowym styczniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash na polskim rynku wyniosła 14,1 mln zł i  była o 16% wyższa niż przed rokiem.
- Ten bardzo pozytywny trend został jednak zneutralizowany przez aż 63% spadek sprzedaży zanotowany na rynkach zagranicznych – dodał Bogusz Kruszyński.
Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych były na poziomie 1,8 mln zł. W efekcie styczniowa wartość sprzedaży towarów w skali całego segmentu modowego wyniosła 15,9 mln zł i była niższa o 6,4% od osiągniętej w styczniu 2014 r. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec stycznia 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,2 tys. m kw., czyli o 15% więcej niż w styczniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych było to 7,8 tys. m kw., zatem o 18% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,1 tys. m kw. i była o 7% wyższa niż w styczniu 2014 r.
Dynamiczny trend wzrostowy cały czas utrzymuje sieć dyskontowa TXM. W minionym miesiącu zapewniła 18,8 mln zł obrotów, czyli o 20% więcej niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 312 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,7 tys. m kw. i była o 9% większa niż w styczniu 2014 r.

Tagi:
Oceń artykuł:

Wzrost sprzedaży spółki Redan w styczniu aż o 16%

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.