O 8% wzrosły przychody WITTCHEN w grudniu ubiegłego roku w stosunku do analogicznego okresu w 2014 roku. Skonsolidowane przychody spółki w okresie grudzień-styczeń wyniosły 150,91 mln zł, co oznacza że zwiększyły się o 16% w stosunku do roku 2014.
Segment detaliczny, który ma największy udział w przychodach firmy obejmuje sprzedaż w salonach marki WITTCHEN oraz sklepie internetowym. Zanotował w 2015 roku wzrost na poziomie 21% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, co przyniosło zysk na poziomie 113,42 mln zł.
Początki firmy WITTCHEN sięgają 1990 r., dziś jest jednym z liderów na polskim rynku luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Oferta marki obejmuje ponadto sprzedaż luksusowej odzieży skórzanej, akcesoriów podróżnych, a także obuwia skórzanego. Obecnie WITTCHEN jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w kraju.
Tagi: