Przychody spółki CDRL w polskiej sieci sklepów Coccodrillo w lutym wyniosły 7,74 mln zł i były o 5% wyższe niż przed rokiem. W polskim kanale e-commerce, CDRL wygenerowało w lutym 1,16 mln zł przychodów, to o 34% więcej niż rok wcześniej.
Cały czas pracujemy nad rozwojem i optymalizacją sieci Coccodrillo. Bardzo ważny jest dla nas również kanał e-commerce i cieszymy się z wzrostu w tym segmencie
– skomentował Marek Dworczak, prezes CDRL.
W dwóch pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody polskich sklepów Coccodrillo wyniosły 17,37 mln zł. Przychody wygenerowane w tym okresie przez polski kanał e-commerce to 2,31 mln zł.
W całym zeszłym roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do 2015 roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były w tym okresie o 63% wyższe niż w 2015 r. W ciągu trzech kwartałów zeszłego roku skonsolidowane przychody (we wszystkich kanałach sprzedaży łącznie) właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4% do 151,47 mln zł. Wyniki finansowe za cały rok spółka poda 20 marca.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.