Łączne przychody netto ze sprzedaży odnotowane w styczniu 2016 roku wyniosły ok. 24,64 mln zł i były wyższe o 13,5% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, gdzie wyniosły 21,72 mln zł, z czego z działalności podstawowej prowadzonej w salonach Intersport osiągnięto 23,94 mln zł, czyli o 10,2% lepiej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, gdzie było to 21,72 mln zł.
Sprzedaż w sklepach porównywalnych wzrosła o 9,2% rok do roku, z dodatkowej sprzedaży prowadzonej w dniach od 15-31 stycznia br. na halach sportowych podczas Mistrzostw EHF EURO 2016TM w Piłce Ręcznej Mężczyzn uzyskano 0,70 mln zł, co stanowi 3% udział w ogólnych obrotach spółki za styczeń 2016 roku.
Intersport to największa na świecie grupa zrzeszająca podmioty gospodarcze prowadzące samodzielną działalność handlową, mające prawo do posługiwania się znakiem towarowym Intersport. Grupa jest liderem w Europie i na świecie, posiadającym największy udział w rynku artykułów sportowych.
Tagi: