Grupa Kapitałowa Gino Rossi w lipcu 2015 roku wypracowała łączne przychody ze sprzedaży produktów (marki Gino Rossi i Simple) w wysokości 19,1 mln zł, co oznacz wzrost o 2% w porównaniu do tego samego okresu roku 2014. Narastająco od stycznia do końca lipca br. sprzedaż grupy Gino Rossi wzrosła o 10% do 147,2 mln zł.
Łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) marki Gino Rossi w lipcu wyniosły 12,2 mln zł wobec 11,6 mln zł rok wcześniej. Tym samym zanotowano 6% wzrost przychodów. Natomiast sprzedaż detaliczna realizowana w salonach marki w tym okresie wzrosła o 5% do poziomu 9,2 mln zł. Narastająco od stycznia do końca lipca br. spółka Gino Rossi odnotowała sprzedaż na poziomie 90,9 mln zł, a to oznacza wzrost o 7% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014.
Natomiast sprzedaż spółki Simple w lipcu br., realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych wyniosła 6,9 mln zł i była o 5% niższa od w porównaniu do tego samego okresu roku 2014.. Narastająco od stycznia do końca lipca br. sprzedaż Simple osiągnęła poziom 56,3 mln zł. Tym samym marka odnotowała 13% wzrost rok do roku. Wyniki Simple nie uwzględniają przychodów ze sprzedaży materiałów.
Tagi: