Wzrost obrotów sieci Duka

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-12-09 | 14:02
Sieć sklepów ze skandynawskim wzornictwem do kuchni i jadalni odnotowuje wyraźny wzrost obrotów. Nowa strategia rozwoju wdrażana od niespełna dwóch lat, po zakupie sieci przez polską Grupę Grass, miesiąc w miesiąc przynosi wzrost wskaźników sprzedażowych w sklepach stacjonarnych oraz on-line.
Wzrost obrotów nierozerwalnie łączy się z przyrostem liczby sklepów pod marką Duka zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami, która aktualnie sięga blisko 50 lokalizacji. Jednocześnie kończący się rok był okresem wielu wdrażanych zmian. Przemodelowaniu uległy strategiczne procesy zarządzania, a realizowane inwestycje skupiły się na wszystkich kluczowych aspektach mających na celu podniesienie wolumenu sprzedaży, od odświeżenia i rozwinięcia oferty produktowej poprzez redesign sklepu internetowego, aż po ewolucję procesów obsługi klienta.
W czerwcu 2015 roku Duka wdrożyła sklep on-line w nowej odsłonie z odświeżonym menu kategorii oraz intuicyjną wyszukiwarką ułatwiającymi zakupy on-line. Zmiany w serwisie, w tym wdrożone mechanizmy cross- i upsellingowe, jak również intensywne kampanie on-line, zaowocowały wzrostem odwiedzin sklepu duka.com, liczby klientów oraz podniesieniem wartości koszyka.
Intensywne prace projektowe, kontynuowane przez Duka Polska, mają na celu nie tylko lepsze dopasowanie oferty produktowej do aktualnych klientów, a przede wszystkim pozyskanie nowej grupy konsumentów. – W pierwszych latach obecności Duka na polskim rynku skupialiśmy się na lokowaniu sklepów tylko w aglomeracjach miejskich. Tymczasem teraz otwieramy sklepy również w mniejszych miastach – dodaje Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. rozwoju sieci. Wzrost liczby sklepów Duka jest spójny z trendami rozwojowymi w handlu detalicznym, w szczególności ze wzrostem siły nabywczej regionów, w których do niedawna nie funkcjonowały centra handlowe typu premium. Poszczególne kategorie asortymentowe oferty Duka zostały przeprojektowane lub uzupełnione o dodatkowe propozycje produktowe. Modernizacja oferty, nowy sklep internetowy oraz aktywne działania marketingowe przyniosły 30% wzrost obrotów w kanale on-line w porównaniu do 2014 roku. Prognozy zapowiadają jednocześnie 50% wzrost w grudniu 2015 roku wobec tego samego okresu w roku poprzednim.
Rosnąca liczba zamówień spowodowała konieczność znacznego podwyższenia stanów magazynowych oraz wdrożenia dynamicznych procedur obsługi klienta. – Między innymi z uwagi na prognozowany wzrost obrotów Duka Polska w 2016 roku, zdecydowaliśmy się na outsourcing usług logistycznych. Przyspieszy to realizację przesyłek oraz usprawni proces zatowarowania sklepu on-line, zapewniając klientom dostępność do pełnego asortymentu na duka.com. Planujemy również wdrożenie dodatkowych możliwości dostaw – informuje Szynkiewicz.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-04-09 do 2016-04-09

Wzrost obrotów sieci Duka

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.