Grupa Redan w sierpniu br. osiągnęła 52 mln zł przychodów, czyli o 22% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco od stycznia do sierpnia tego roku obroty wyniosły łącznie 381 mln zł i były wyższe o 13% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec sierpnia wyniosła 129,7 tys. m kw., co oznacza wzrost o 15% w odniesieniu do sierpnia 2015 r.
-
W sierpniu uzyskaliśmy wysokie dynamiki przychodów w obu obsługiwanych segmentach. Bardzo dobrze wypadła sieć dyskontowa TXM, ale także sieć modowa Top Secret wypracowała blisko dwucyfrowy w ujęciu procentowym wzrost sprzedaży na praktycznie niezmienionej powierzchni handlowej. Czujemy jednak pewien niedosyt, ponieważ wzrosty mogłyby być jeszcze wyższe gdyby nie lekkie spowolnienie sprzedaży w drugiej połowie minionego miesiąca. To zapewne efekt bardzo ładnej pogody w tym okresie, która odciągnęła klientów od robienia zakupów - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes Zarządu spółki Redan.
Sieć dyskontowa TXM w sierpniu br. uzyskała 33 mln zł obrotów, czyli aż o 31% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Narastająco przez pierwszych osiem miesięcy br. przychody TXM w ujęciu r./r. poprawiły się o 21% i wyniosły 229 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 377 sklepów własnych o łącznej powierzchni 87,7 tys. m kw. i była o 23% większa niż na koniec sierpnia 2015 r.
W segmencie modowym sierpniowa sprzedaż towarów sięgnęła 19 mln zł i była wyższa o 9% niż w sierpniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty od początku roku wyniosły 152 mln zł i były o 2% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec lipca br. miały łączną powierzchnię 42 tys. m kw., czyli o 1% więcej niż w sierpniu 2015 r.
Tagi: