O 11% do 282 mln zł zwiększyły się w I półroczu br. obroty Grupy Redan
względem tego samego okresu poprzedniego roku. W samym czerwcu przychody
wyniosły 52 mln zł i były aż o 17% wyższe w ujęciu r./r. Za wzrost
sprzedaży odpowiadała głównie sieć dyskontowa TXM textilmarket, ale
także część modowa Top Secret osiągnęła dodatnie dynamiki.
Grupa Redan w czerwcu 2016 r. osiągnęła 52 mln zł przychodów, czyli o
17% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez
pierwsze sześć miesięcy tego roku obroty wyniosły łącznie 282 mln zł i
były wyższe o 11% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej
grupy na koniec czerwca wyniosła 127 tys. m kw., co oznacza wzrost o 13%
w odniesieniu do czerwca 2015 r.
- Dla sieci dyskontowej TXM
textilmarket zarówno czerwiec jak i całe pierwsze półrocze było bardzo
udanym okresem pod względem zrealizowanej sprzedaży. Wysokie dodatnie
dynamiki obrotów były osiągane w wyniku systematycznego zwiększania
powierzchni handlowej, poprzez otwieranie nowych marketów, jak również
dzięki utrzymywaniu bardzo atrakcyjnej oferty. Z kolei na wzrost obrotów
sieci modowej Top Secret wpływ miało z pewnością dobre przyjęcie
kolekcji letniej, dopasowanej do oczekiwań klientów. W skali całego
półrocza obroty tej części biznesu były na nieznacznie wyższym poziomie
niż rok wcześniej - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes Zarządu Redan SA.
Sieć
dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w czerwcu br. uzyskała 32 mln zł
obrotów, czyli o 24% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od
stycznia do czerwca br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r.
poprawiły się o 19% i wyniosły 168 mln zł. Sieć sprzedaży sektora
dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 369 sklepów własnych o
łącznej powierzchni 84,6 tys. m kw. i była o 20% większa niż na koniec
czerwca 2015 r.
W segmencie modowym czerwcowa sprzedaż towarów
sięgnęła 20 mln zł i była wyższa o 8% niż w czerwcu poprzedniego roku. W
ujęciu narastającym obroty w pierwszym półroczu bieżącego roku wyniosły
114 mln zł i były o 1% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego
roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret,
Troll i Drywash na koniec czerwca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42,3
tys. m kw., czyli o 2% więcej niż w czerwcu 2015 r.
Tagi: