Wystartowała polska edycja konkursu gia

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-08-03 | 11:00
„Global Innovation Award” (gia) to prestiżowy konkurs na najlepsze sklepy wnętrzarskie. Udział w aktualnej edycji konkursu można zgłosić do końca sierpnia br.
Globalnym organizatorem konkursu jest stowarzyszenie IHA (International Housewares Association). Sponsorem i organizatorem polskiej edycji jest firma Promedia, wydawca magazynu Ambiente, a partnerem głównym – firma Multicontract reprezentująca amerykańską markę Adore, lidera w produkcji elastycznych paneli podłogowych. W gronie strategicznych patronów medialnych inicjatywy są Świat rezydencji, Biznes meble.pl, Meble.pl, Dobrze mieszkaj, Meble Plus, Galerie Handlowe i Galeriehandlowe.pl. Ponadto tej edycji konkursu patronują: Czas na wnętrze i Foorni.pl.
Konkurs gia nagradza najciekawsze koncepty sklepów wnętrzarskich z całego świata. Składa się z dwóch etapów – krajowego i globalnego. Aby wziąć udział w krajowej odsłonie konkursu, należy wypełnić formularze dostępne pod poniższym linkiem i wraz ze zdjęciami dostarczyć je organizatorowi do 31 sierpnia 2015 r.
http://www.promedia.biz.pl/pl,global-innovation-award,62.html
Zwycięzcę polskiej edycji poznamy 22 października 2015 r. podczas „Interior Business Congress” w Warszawie. Pięciu zwycięzców światowych rozgrywek („Global Honorees”) zostanie ogłoszonych 5 marca 2016 r. na uroczystej gali w Chicago. Dodatkowo najlepsza wystawa sklepowa zostanie wyróżniona nagrodą „Martin M. Pegler Award for Excellence in Visual Merchandising”.
Zwycięzcy zarówno krajowych, jak i światowych eliminacji, będą szeroko promowani na międzynarodowych targach wnętrzarskich „International Home + Housewares Show” w Chicago (5-8.3.2016), gdzie będą mieć okazję wziąć udział w interesujących wykładach, korzystać z indywidualnych konsultacji, odwiedzić najlepsze sklepy ze swojej branży.
Warto wspomnieć, że udział w konkursie jest bezpłatny. Podróż i pobyt krajowego zwycięzcy podczas finałowej gali gia i targów w Chicago są sponsorowane przez organizatora.
Konkurs gia
22 październik 2015 r.
Warszawa, „Interior Business Congress”
 
Konkurs „Global Innovation Award” od 2000 r. nagradza sklepy za misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta, innowacyjność. Światową nagrodą gia może się już pochwalić 250 sklepów z 30 krajów, w tym dwa z Polski – Almi Decor i home&you.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-11-12 do 2015-11-30

Wystartowała polska edycja konkursu gia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.