Globalnym organizatorem konkursu jest stowarzyszenie IHA (International Housewares Association). Sponsorem i organizatorem polskiej edycji jest firma Promedia, wydawca magazynu Ambiente, a partnerem głównym – firma Multicontract reprezentująca amerykańską markę Adore, lidera w produkcji elastycznych paneli podłogowych. W gronie strategicznych patronów medialnych inicjatywy są Świat rezydencji, Biznes meble.pl, Meble.pl, Dobrze mieszkaj, Meble Plus, Galerie Handlowe i Galeriehandlowe.pl. Ponadto tej edycji konkursu patronują: Czas na wnętrze i Foorni.pl.
Konkurs gia nagradza najciekawsze koncepty sklepów wnętrzarskich z całego świata. Składa się z dwóch etapów – krajowego i globalnego. Aby wziąć udział w krajowej odsłonie konkursu, należy wypełnić formularze dostępne pod poniższym linkiem i wraz ze zdjęciami dostarczyć je organizatorowi do 31 sierpnia 2015 r.
http://www.promedia.biz.pl/pl,global-innovation-award,62.html
Zwycięzcę polskiej edycji poznamy 22 października 2015 r. podczas „Interior Business Congress” w Warszawie. Pięciu zwycięzców światowych rozgrywek („Global Honorees”) zostanie ogłoszonych 5 marca 2016 r. na uroczystej gali w Chicago. Dodatkowo najlepsza wystawa sklepowa zostanie wyróżniona nagrodą „Martin M. Pegler Award for Excellence in Visual Merchandising”.
Zwycięzcy zarówno krajowych, jak i światowych eliminacji, będą szeroko promowani na międzynarodowych targach wnętrzarskich „International Home + Housewares Show” w Chicago (5-8.3.2016), gdzie będą mieć okazję wziąć udział w interesujących wykładach, korzystać z indywidualnych konsultacji, odwiedzić najlepsze sklepy ze swojej branży.
Warto wspomnieć, że udział w konkursie jest bezpłatny. Podróż i pobyt krajowego zwycięzcy podczas finałowej gali gia i targów w Chicago są sponsorowane przez organizatora.
Konkurs gia
22 październik 2015 r.
Warszawa, „Interior Business Congress”
Konkurs „Global Innovation Award” od 2000 r. nagradza sklepy za misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta, innowacyjność. Światową nagrodą gia może się już pochwalić 250 sklepów z 30 krajów, w tym dwa z Polski – Almi Decor i home&you.