Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 20,9 mln zł i była wyższa o 3% niż w kwietniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 70,4 mln zł i była 3% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2017 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,3 mln zł i była 4% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia wyniosła 38,9 tys. m kw., była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.