Z dodatkowej sprzedaży prowadzonej podczas Mistrzostw EHF EURO 2016TM w Piłce Ręcznej Mężczyzn, spółka Intersport wypracowała zysk brutto w wysokości około 100 tys. zł, co stanowi około 3% udział w ogólnym zysku brutto, łączny zysk brutto wypracowany przez spółkę w styczniu 2016 roku wyniósł ok. 3,1 mln zł.
W związku z jednorazowym zdarzeniem w styczniu 2016 roku, którym była dodatkowa sprzedaż prowadzona w dniach od 15-31 stycznia br. na halach sportowych podczas Mistrzostw EHF EURO 2016TM, zarząd Intersport Polska S.A. podał do publicznej wiadomości szacunkowy wpływ tego zdarzenia na wyniki osiągnięte przez spółkę w styczniu 2016 roku.
Przychody netto ze sprzedaży dodatkowej prowadzonej podczas zawodów uzyskano przychód w wysokości 0,70 mln zł, co stanowi 3% udział w ogólnych obrotach w styczniu 2016 roku. Łączne przychody netto ze sprzedaży odnotowane przez spółkę w tym miesiącu wyniosły ok. 24,64 mln zł.
Całkowite koszty obsługi eventu m.in. budowa stoisk, obsługa osobowa, licencje, opłaty wraz z kosztem niesprzedanych towarów wyniosły 320 tys. zł. Spółka nie poniosła wydatków marketingowo – reklamowych związanych z promocją znaku towarowego „Intersport” na bandach oraz innych nośnikach reklamowych – które obejrzało 31 milionów Polaków (400 tys. uczestników na halach i ok. 30,5 milionów widzów dzięki transmisji telewizyjnej). Wydatki z tym związane zostały pokryte z budżetu międzynarodowego.
Tagi: