Przychody za okres styczeń – luty wyniosły 322 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2015 o 41,2%.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za luty 2016 wyniosły około 121 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 26,7%, narastająco za okres styczeń – luty wyniosły 277 mln zł i były wyższe o 27,5% w stosunku do roku 2015 r.
Firma CCC oferuje duży wybór różnorodnych modeli i marek obuwia, w tym również obuwia sportowego oraz dziecięcego. Każda kolekcja obejmuje modele casualowe w modnych fasonach i kolorach, jak i eleganckie klasyczne obuwie dla kobiet i mężczyzn. W okresie jednego roku firma oferuje blisko trzy tysiące wzorów obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych marek towarowych - najbardziej popularną marką sprzedawaną przez CCC jest marka Lasocki.
Tagi: