Wiosną 2015, KappAhl wprowadzi kolekcję "Dreams through a lens", na którą składają się modne, przyjazne środowisku ubrania. Aby dodatkowo naświetlić zaangażowanie KappAhl w zrównoważony rozwój, kolekcja została sfotografowana przez wrażliwą na sprawy dotyczące ekologii i znaną na całym świecie fotografkę Mary McCartney.
Mary McCartney, córka Lindy i Paula McCartney’a, to bardzo zdolna artystka. Potrafi uchwycić te rzadkie, pełne emocji niekontrolowane momenty. Od dawna czynnie angażuje się w sprawy zrównoważonego rozwoju i ekologii. Dla KappAhl sfotografuje i sfilmuje damską kolekcję na rok 2015.
- Zainspirował mnie zespół KappAhl oraz ich determinacja i wizja w tworzeniu tej zrównoważonej kolekcji. Bardzo cieszę się, że mogę pomóc w tworzeniu tej kolekcji pod względem wizualnym i kreatywnym - mówi Mary McCartney.
- Dla nas, Mary McCartney jest wielkim atutem, zarówno ze względu na jej zaangażowanie w ekologię, talent do robienia zdjęć i jej kreatywność - przyznaje Joakim Holmstrand, dyrektor marketingu KappAhl.
Kolekcja uszyta jest z organicznej bawełny, lnu i odzyskanego poliestru. Więcej szczegółowych informacji na temat kolekcji i współpracy zostanie zaprezentowanych wiosną 2015. Kolekcja będzie dostępna w sklepach w maju 2015.
Założona w 1953 roku firma KappAhl jest jedną z wiodących sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 400 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce, a także sklep internetowy. KappAhl oferuje atrakcyjną odzież według własnych projektów i w przystępnych cenach, dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Główną grupę odbiorców stanowią kobiety w średnim wieku. 18% produktów posiada oznakowanie ekologiczne.
Tagi: