Podczas najbliższej edycji World Retail Congress uruchomi specjalny projekt dla prezesów firm związanych z branżą retail, liderów w swoich dziedzinach. Program zostanie zrealizowany podczas konferencji, która w tym roku odbędzie się po raz pierwszy w Dubaju, w dniach 12-14 kwietnia.
W ramach projektu przewidziano m.in. rozmowy z udziałem Tommy Hilfigera i nowatorską sesję od Google. Agenda tego wyjątkowego wydarzenia stanowić może niezwykłą wartość dla najwyższych rangą gości, tworząc ogromne możliwości nawiązywania i rozwijania współpracy, zarezerwowany tylko dla tych osób dostęp do światowej klasy prelegentów i pierwszeństwo w rezerwacji na wieczorne wydarzenia towarzyszące.
Zainteresowane osoby proszone są o kontakt pod adresem: Anthony.Balarkas@i2ieventsgroup.com. Możliwość wzięcia udziału w projekcie jest ściśle zarezerowana dla przedstawicieli branży zajmujących stanowiska prezesów, a kandydatury osób chcących wziąć udział w tym programie podlegają zatwierdzeniu ze strony organizatorów.
Wśród patronów medialnych World Retail Congress 2016 są magazyny
Shopping Mall Expert i
Galerie Handlowe.
Tagi: