Wólczanka prezentuje kulisy sesji wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2016.Tematem kolekcji są wyszukane motywy kwiatów, grochów, mikrowzorów czy cyfrowych nadruków kolekcji przeniesiono bezpośrednio na tło fotografowanych modeli i koszul.
Czasem, jak w przypadku nieregularnych deseni, przypominających odbite w kolorowej farbie łapy zwierząt lub żartobliwego motywu słońca w okularach przeciwsłonecznych, wzory zmultiplikowano. Kontrastującym motywem była również biala klasyczna koszula jako element stroju ślubnego – zarówno u panny młodej, w tiulowej spódnicy, romantycznym wianku i z bukietem różowych róż, jak i u pana młodego, zapinana na eleganckie spinki i zwieńczona wytworną muchą.
Bez względu na zastosowany zabieg wizualny czy stylistyczny, kampania Wólczanki intryguje i przyciąga uwagę. Jednak wdzięczny i beztroski charakter sesji jest również zasługą promujących kampanię modelek - Oli Rogowskiej, Marty Piepiory i Justyny Stolarczyk oraz modeli Błażeja Kutyły i Jensa Langenfurtha.
Autorką zdjęć kampanii jest Iza Grzybowska. Za stylizację fryzur odpowiedzialni byli Łukasz Pycior i Adam Szaro. Makijaż wykonali Julita Jaskółka oraz Paweł Bik. Zdjęcia zakulisowe zrobił Łukasz Wajszczyk.
Tagi: