Wójcik Fashion Group, obecny na rynku od 1987 r., posiadający w swoim portfolio marki Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony, planuje wiosną tego roku uruchomienie e-sprzedaży na rynkach zagranicznych. Firma prowadzi sklep internetowy, w którym dostępna jest oferta wszystkich trzech brandów dla polskich klientów od 2010 r.
-
Obecnie sprzedaż online stanowi bardzo istotny, ciągle rosnący kanał sprzedaży. W tej chwili codziennie odwiedza nas od 6 do 8 tys. użytkowników. To nasz najlepszy sklep w Polsce. Sprzedaż z roku na rok rośnie. Widać wyraźnie, że rodzice coraz chętniej kupują w internecie, wybierają jednak sprawdzone oficjalne sklepy internetowe, znanych, sprawdzonych marek - mówi Marek Szostak, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu Grupy Wójcik. -
Pracujemy nad modernizacją sklepu internetowego zarówno wizualną, systemową jak i logistyczną, co bezpośrednio przełoży się na zwiększenie sprzedaży. Już na wiosnę otworzymy się również na rynki Europy Zachodniej - dodaje.
Najprawdopodobniej w okolicach maja Wójcik Fashion rozpocznie realizację sprzedaży online w Europie Zachodniej. Wśród krajów, w których planowane jest wdrożenie sklepu internetowego znalazły się m.in. Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja oraz Węgry. Aktualnie funkcjonuje już e-sklep dla klientów Wielkiej Brytanii, w którym firma oferuje kolekcje swojej ekskluzywnej marki Ceremony.
Tagi: