Wójcik Fashion Group, obecny na rynku od 1987 r., posiadający w swoim portfolio marki Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony, rozwija sieć sprzedaży o kolejne placówki handlowe. Szczególny nacisk w 2015 r. firma zamierza położyć na współpracę franczyzową.
-
Obecnie jesteśmy na etapie reorganizowania sieci handlowej. Podpisujemy umowy w dużych miastach w wybranych obiektach. Staramy się trafiać precyzyjnie w target z naszym produktem. Ostatnie nasze otwarcia miały miejsce w Kaliszu, w Katowicach, oraz w Warszawie. Rozmawiamy o otwarciu z warszawską galerią zlokalizowaną przy ul. Wołoskiej, łódzkim centrum handlowym znajdującym się przy ul. Drewnowskiej i krakowską galerią przy ul. Pawiej - informuje Marek Szostak, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu Grupy Wójcik. -
Bardzo silnie rozwija nam się również sieć franczyzowa, która tym roku wzrośnie o co najmniej 10 salonów - dodaje.
Obecnie Wójcik dysponuje siecią blisko 40 sklepów franczyzowych. Zdaniem Marka Szostaka, dobrze prosperujący franczyzobiorca jest w stanie zwiększyć obroty o co najmniej 30%. -
Postawiliśmy na ten model współpracy wykorzystując silną markę i stabilną pozycję firmy na rynku. Zauważyliśmy iż połączenie naszej marki i produktu z bezpośrednim nadzorem właścicielskim franczyzobiorcy, jego lokalna znajomość rynku daje wymierne efekty - argumentuje.
Tagi: