Wojas, polski producent obuwia, dysponujący siecią ponad 140 salonów firmowych w Polce, na Słowacji oraz Ukrainie, otworzył w czwartek kolejne punkty sprzedaży. Oferta marki dostępna jest już dla klientów nowych centrów handlowych, które pojawiły się na mapie Polski.
Wraz z uruchomieniem Atrium Felicity w Lublinie oraz Galerii Amber w Kaliszu, które miały miejsce 20 marca, Wojas otworzył swoje nowe salony. W ostatnim czasie, dokładnie 15 marca, Wojas dołączył także do grona najemców Europy Centralnej w Gliwicach.
Wojas słynie z modnego wzornictwa, wysokiej jakości, dużej umiejętności w odczytywaniu preferencji klienta i szybkiego reagowania na zmiany rynkowe. Firma powstała w pierwszej połowie lat 90-tych w Nowym Targu, mieście o wieloletnich tradycjach obuwniczych. Jest dziś jednym z najbardziej liczących się producentów obuwia w Polsce, działających również poza granicami naszego kraju.
Tagi: