Latem tego roku na polskim rynku zadebiutuje włoska marka Carpisa, specjalizująca się w sprzedaży torebek i akcesoriów. Marka ta posiada sieć ponad 550 sklepów w całej Europie. Na lokalizację pierwszych salonów w Polsce wybrano Warszawę, Wrocław i Kraków.
16 czerwca, jako pierwszy zostanie otwarty sklep w Warszawie (CH Atrium Targówek), a 19 czerwca we Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki). Kolejne otwarcie zaplanowane jest w Krakowie (Bonarka). Wszystkie sklepy będą miały powierzchnię ok. 80mkw.
Fashion Investment Group - wyłączny dystrybutor marki Carpisa w Polsce planuje umacniać jej obecność w tych miastach oraz poszerzać zasięg na przestrzeni 2012 i 2013 roku. -
Wierzymy, że Carpisa i jej włoskie dziedzictwo mody doskonale przyjmie się na rynku polskim, a dzięki przystępnym cenom klientki nie pozostaną obojętne naszym produktom – mówi Jonas Willemoes Pedersen - managing partner w Fashion Investment Group.
Carpisa to bogata oferta modnych produktów, zgodnych z najnowszymi trendami, a przy tym w atrakcyjnych cenach. Nowe modele torebek wprowadzone są co tydzień. W asortymencie sklepów można znaleźć sezonowe kolekcje toreb, portfeli, teczek, walizek zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn oraz modne dodatki.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Pasażu Grunwaldzkim
Zobacz sklepy w Pasażu Grunwaldzkim
Tagi: