Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, Pizza Dominium rozpoczyna realizację planu rozwoju sieci w systemie franczyzowym. W tym roku firma zamierza uruchomić kilka restauracji w ten sposób. W centrum zainteresowania sieci znajdują się zarówno lokalizacje w centrach handlowych, jak i innych atrakcyjnych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych.
-
W ostatnim czasie przygotowaliśmy ofertę i pakiet franczyzowy, rozpoczynamy rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców. Współpracując z nami franczyzobiorca otrzymuje bezpieczną koncepcję prowadzenia przedsiębiorstwa, korzysta ze sprawdzonych standardów i wieloletniego doświadczenia - mówi dyrektor Działu Rozwoju Dominium S.A., Tomasz Czaja.
Niezmiernie ważne jest oczywiście prowadzenie restauracji pod rozpoznawalną marką z udokumentowanymi sukcesami rynkowym. W ostatnich latach przeprowadzono proces rebrandingu sieci, którego celem było wzmocnienie rozpoznawalności marki. Nastąpiła zmiana wystroju wszystkich restauracji, a także opracowano jednolitą komunikację marketingową.
-
Na najbliższe lata planujemy dalszy rozwój sieci i wzmocnienie pozycji restauracji w Polsce i za granicą. Docelowo chcemy zaistnieć we wszystkich większych miastach Polski, również poprzez uruchamianie restauracji w systemie franczyzowym - dodaje Tomasz Czaja.
Dominium S.A. jest właścicielem sieci restauracji Pizza Dominium, w której obecnie funkcjonuje ponad 70 lokali w całej Polsce. Założycielem i prezesem zarządu firmy, działającej od 1993 roku, jest Tomasz Plebaniak.
Tagi: