W minionym roku powstało 20 nowych sklepów Butik, marki odzieżowej, której kolekcje kierowane są do młodych aktywnych kobiet, ceniących sobie przede wszystkim niebanalny styl, dobrą jakość i niską cenę. Tegoroczne plany rozwoju zakładają otwarcie nawet 40 nowych punktów handlowych.
-
Od pewnego czasu obserwujemy stabilizację w naszej branży. Kilka firm wycofało się z rynku, pozostawiając wolne powierzchnie. Nadal jest to dobry czas do pozyskania ciekawych lokalizacji, które oferują szybką możliwość zwrotu inwestycji - argumentuje Agnieszka Falińska, kierownik ds. rozwoju sieci. -
W 2013 r. otworzyliśmy 20 nowych sklepów. 2014 rok zapowiada się bardziej dynamiczny, na tę chwilę mamy już 15 zatwierdzonych lokalizacji, z około 30 innymi negocjujemy stawki czynszu - informuje.
Aktualnie Butik dysponuje siecią 153 sklepów. W tym roku otwarto już sklepy m.in. przy ul. Bolesława Chrobrego 8 w Stargardzie Szczecińskim, w Warszawie Factory Outlet oraz sklep przy ul. Zawadzkiej 38 w Łomży. Wszystkie sklepy prowadzone są przez franczyzobiorców. Najnowsze otwarcie miało miejsce we wtorek, 25 marca, w Nowym Targu przy ul. Kilińskiego 20. Plany otwarć na najbliższy czas to uruchomienie 30-40 sklepów, ilość zależy od pozyskania odpowiednich lokalizacji.
Pierwszy sklep pod szyldem Butik pojawił się w 2001 roku. Obecnie sieć liczy ponad 150 sklepów, usytuowanych w największych miastach Polski.
Tagi: