Po rekordowym zeszłym roku, w którym Media Expert otworzył około 80
elektromarketów, w 2015 roku sieć nie zwalnia tempa. Do 10 nowych
punktów sprzedaży uruchomionych na przełomie stycznia i lutego, dziś
dołączają elektromarkety w Chełmnie, Jaśle i Limanowej. Do końca lutego
Media Expert zapowiada otwarcie 5 kolejnych lokalizacji, powiększających
całą sieć do 339 elektromarketów.
Media Expert jest niewątpliwie najszybciej rozwijającą się siecią handlową w Polsce. Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami, sieć nie zwalnia tempa i oddaje do dyspozycji klientów 18 nowych elektromarketów o łącznej powierzchni ponad 12,5 tys. m kw. w pierwszych dwóch miesiącach 2015 roku.
-
Tak dynamiczny rozwój jest ogromnym wyzwaniem dla zespołu działu nieruchomości. Stale monitorujemy rynek pod kątem potencjalnych lokalizacji, zarówno w centrach i parkach handlowych, jak i tych wolnostojących. Ostateczny wybór jest zawsze poprzedzony analizą i badaniem potencjału sprzedaży. Jesteśmy cenionym partnerem biznesowym, a to sprawia, że trafiają do nas propozycje najmu powierzchni w inwestycjach świetnie skomunikowanych, charakterystycznych, ciekawie usytuowanych – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci.
Dynamiczny rozwój sieci Media Expert dostrzegła cała branża. Drugi rok z rzędu sieć Media Expert znalazła się w gronie trzech podmiotów, obok Samsung oraz Apple, nominowanych do prestiżowej nagrody Retailers’ Awards 2015. Najlepsi najemcy centrów handlowych w podziale na kilkanaście kategorii zostaną wyłonieni podczas uroczystej gali, która obędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition.
12-osobowe Jury w uzasadnieniu decyzji o nominacji, zwróciło uwagę, że oprócz dynamicznej ekspansji, sieć Media Expert charakteryzuje się ciekawym formatem elektromarketów. Nowoczesne architektonicznie wnętrza łączą atrakcyjne wizualnie ekspozycje z funkcjami sprzedażowymi, ale przede wszystkim mają na celu ułatwiać klientom dokonanie właściwego wyboru zakupowego. Dodatkowo, nominację do kategorii The Best Manager of the Year otrzymał Marcin Żakowski, dyrektor działu nieruchomości Media Expert.
-
Korzystamy z wypracowanego know-how, udoskonalamy jakość zarządzania i budujemy naszą wartość, jako rzetelnego partnera handlowego dla całego otoczenia biznesowego. Rynek docenia te działania, a obie nominacje są dla nas potwierdzeniem, że nasza koncepcja rozwoju sieci jest właściwa – podsumowuje Mystkowski.
Media Expert jest jedną z największych sieci elektromarketów w Polsce. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Sieć zatrudnia ok. 4 tys. pracowników. Oferta 334 elektromarketów Media Expert obejmuje najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także laptopy, tablety, smartfony i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.
Tagi: