Skonsolidowane przychody obejmujące segment detaliczny sprzedaży marki WITTCHEN w czerwcu 2016 roku wyniosły 11,6 mln zł, co stanowi wzrost o 21%, w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego, gdzie wynik ten kształtował się na poziomie 9,6 mln zł.
W okresie od stycznia do czerwca br. przychody wzrosły o 15%, z 47 do 53,9 mln zł. Segment B2B, obejmujący sprzedaż krajową oraz eksportową do firm i klientów korporacyjnych przyniósł dochód ze sprzedaży w wysokości 1,5 mln zł, co oznaczało spadek o 4%. Przychód wspomnianego segmentu sprzedaży spółki w czerwcu 2016 roku osiągnął 1,5 mln zł. Jednakże biorąc pod uwagę okres od stycznia do czerwca odnotowano w tym segmencie 5% wzrost, z 7,9 do 8,3 mln zł. W okresie od stycznia do czerwca br. przychody marki ogółem wzrosły o 13%, kształtując się na poziomie 62,6 mln zł.
Tagi: