Skonsolidowane przychody obejmujące segment detaliczny sprzedaży marki WITTCHEN w styczniu 2016 roku wyniosły 7,8 mln zł, co stanowi wzrost o 12%, w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego gdzie, wynik ten kształtował się na poziomie 6,9 mln zł.
Segment B2B, obejmujący sprzedaż krajową oraz eksportową do firm i klientów korporacyjnych przyniósł dochód ze sprzedaży w wysokości 1 mln zł, co oznaczało wzrost aż o 36%. Przychód wspomnianego segmentu sprzedaży spółki w styczniu 2015 roku osiągnął 0,8 mln zł.
Firma WITTCHEN została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena. Posiada rozległą sieć własnych salonów firmowych i stoisk patronackich w całym kraju, prowadzi sprzedaż produktów dla klientów instytucjonalnych, rozwija działalność eksportową, a także sprzedaż za pośrednictwem internetu. Obecnie marka posiada wiele salonów na rynku wschodnim, głównie w Rosji, Ukrainie i na Białorusi. Średnia powierzchnia salonu marki to 60-70 m kw.
Tagi: