WITTCHEN stawia na rynek wschodni

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-11 | 12:30
Ekspansja marki WITTCHEN na rynkach wschodnich rozpoczęła się w 2005 roku, a zapoczątkowało ją otwarcie pierwszego salonu w Moskwie. Od tej pory firma buduje wizerunek luksusowej marki o międzynarodowym zasięgu i konsekwentnie poszerza sieć o kolejne salony.
36 salonów WITTCHEN znajdujących się poza granicami Polski, głównie zlokalizowanych w krajach naszych wschodnich sąsiadów, stanowi znakomity dowód na rozwój strategii ekspansji zagranicznej we właściwym kierunku. - Rynek dóbr luksusowych dopiero się tam kształtuje i jest bardzo chłonny. Na Ukrainie nie ma jeszcze wielu silnych, rodzimych marek oferujących wysokiej jakości dobra luksusowe, więc jest to idealny moment na rozwój sieci sprzedaży dla marki WITTCHEN. Potencjał Rosji z kolei wynika z zamożności wyższej klasy społeczeństwa, która poszukuje marek oferujących najwyższej jakości produkt - argumentuje Jędrzej Wittchen, prezes zarządu Wittchen SA.
Firma uznała franczyzę jako optymalną strategię wejścia na rynki wschodnie, która gwarantuje korzyści każdej ze stron. - Przekazujemy całą wiedzę dotyczącą sprzedaży, jak zasady ekspozycji towaru, normy wizualizacji lokalu i standardy obsługi klienta. Zyskujemy pewnego partnera, który rozumie specyfikę lokalnego rynku, jego potrzeby i co najważniejsze, konkurencję. Wreszcie klient zyskuje dostęp do luksusowych towarów na zasadach do jakich jest przyzwyczajony. Wszystkie te czynniki przemawiają za rozwojem franczyzy na rynkach wschodnich - informuje Jędrzej Wittchen.  
- Na Ukrainie firma ma swojego przedstawiciela, który prowadzi sprzedaż hurtową oraz rozwija sprzedaż detaliczną poprzez sklepy franczyzowe. Ten model został już przez nas sprawdzony i  staramy się go wdrażać na wszystkich rynkach zagranicznych - dodaje prezes zarządu Wittchen SA.
W 2012 roku WITTCHEN planuje skupić się na budowaniu silnej i stabilnej marki na rynkach wschodnich.
Zobacz sklepy WITTCHEN w centrach handlowych
Zobacz kolekcje WITTCHEN
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

WITTCHEN stawia na rynek wschodni

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.