Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez spółkę WITTCHEN S.A. w marcu 2016 roku wyniosły 12,3 mln zł i były wyższe o 12% w stosunku do przychodów osiągniętych w marcu 2015 roku, marka wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 10,9 mln zł.
Zsumowane przychody ze sprzedaży detalicznej w marcu 2016 r. wyniosły 10,5 mln zł (rok wcześniej 9,3 mln zł) i były wyższe o 12% od przychodów osiągniętych w marcu ubiegłego roku.
Za okres styczeń-marzec skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 30,3 mln zł i tym samy wzrosły o 15% w stosunku do analogicznego czasu roku poprzedniego. Rok wcześniej odnotowano przychody na poziomie 26,3 mln zł.
Natomiast segment detaliczny WITTCHEN w okresie od stycznia do końca marca br. wypracował przychody w wysokości 26 mln zł, co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Firma WITTCHEN została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena. Posiada rozległą sieć własnych salonów firmowych i stoisk patronackich w całym kraju, prowadzi sprzedaż produktów dla klientów instytucjonalnych, rozwija działalność eksportową, a także sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Obecnie marka posiada wiele salonów na rynku Wschodnim, głównie w Rosji, Ukrainie i na Białorusi. Średnia powierzchnia salonu marki to 60-70 m kw
Tagi: