Pod hasłem „City Rulez” ruszyła nowa, wiosenno-letnia kampania promocyjna marki Cropp. Tym razem głównymi bohaterami jest grupa młodych ludzi jeżdżących na longboardach, wielkomiejski luz i ulice Stambułu.
W ramach kampanii 17 lutego ruszyła nowa odświeżona strona internetowa Cropp, przygotowana przez agencję interaktywną Engine z Sopotu. Znalazły się na niej zdjęcia oraz filmy video z sesji fotograficznej inaugurującej kampanię, która tym razem odbyła się w Stambule.
-
Pomysł na kampanię powstał w Dziale Marketingu Cropp - mówi Julian Chmielewski, p.o. brand managera Cropp. –
Chcieliśmy pokazać jak młodzi ludzie spędzają wolny czas i tym razem zwróciliśmy większą uwagę na sportowe oblicze Croppa. Sporty miejskie od zawsze były w kręgu naszych zainteresowań, wybór padł na longboard. Znaleźliśmy ekipę pięciu osób, które właśnie longboard uważają za największą ze swoich zajawek, zabraliśmy ich w podróż do Stambułu, do miejsca w którym przenikają się różne kultury i sfotografowaliśmy na tle wielkomiejskich pejzaży. Nacisk położyliśmy na naturalność, swobodę, chill w mieście - dodaje.
I właśnie tę naturalność świetnie widać na znakomitych zdjęciach autorstwa Łukasza Ziętka, kolejny już raz fotografującego Croppowych bohaterów. Sesja fotograficzna odbyła się, jak zwykle, pod czujnym okiem Croppowego art directora – Kuby Borkowskiego natomiast o video z planu zadbała agencja Shootme. Stylizacją longboardowych naturszczyków zajęła się Karolina Pawlak, a makijażem i fryzurami Zofia Krasuska-Kopyt. Oprócz zdjęć wizerunkowych, na nowej stronie pojawił się również lookbook z wiosenno-letnią kolekcją.
Jak zapewniają twórcy kampanii, w kolejnych jej etapach longboardziści wyruszą do Azji na sponsorowaną przez Croppa wyprawę, natomiast na maj zaplanowano kampanię viralową. Jak zwykle u Croppa, dużo będzie się działo również na Facebooku.
Zobacz sklepy Cropp w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Cropp
Tagi: