Wiosenne działania promocyjne zwiększyły obroty i frekwencję w CH Forum

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-19 | 16:31
Centrum Handlowe Forum w Gliwicach w kwietniu, maju i czerwcu 2011 roku odnotowało imponujące wzrosty obrotów i frekwencji. Wskaźniki te wzrosły w kwietniu o ok. 29%, a w maju o ok. 24%. Podczas trzech wiosennych miesięcy 2011 roku obiekt odwiedziło 26,5% więcej klientów wydając 18,6% więcej pieniędzy niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Warto dodać, że dynamika przyrostu, zarówno klientów odwiedzających centrum, jak i wygenerowanych obrotów, zdecydowanie wyprzedza średnią ogólnopolską, czy średnią regionu. Dla przykładu: podczas gdy w kwietniu ogólnopolski indeks obrotów wykazywał wzrost o 12%, Forum zanotowało aż 29,3 proc. wzrostu obrotów. Na tle świetnych wyników sprzedaży całego centrum w kwietniu i maju wyróżniły się szczególnie branże moda męska (52%) i moda damska (46,7%).
Ze spektakularnymi wzrostami obiekt ma do czynienia także w przypadku frekwencji, która w kwietniu, maju i czerwcu rosła o 27,1%, 24,0% oraz 16,7%.
Handlową wiosnę komentuje Agnieszka Mielcarz, dyrektor CH Forum Gliwice: Wyniki, które zanotowaliśmy wiosną są doprawdy imponujące. Ostatni raz wzrosty tego rzędu miałam okazję raportować w 2008 roku. Wyraźnie widać, że nasza strategia promocyjna przynosi rezultaty. Wiosną rozpoczęliśmy nową, intensywną kampanię reklamową we współpracy z czołowymi postaciami sceny modowej. Zorganizowaliśmy także szereg wydarzeń przyciągających klientów do FORUM, takich jak: wiosenne pokazy mody z gwiazdami, czy zakończona niedawno spektakularna wystawa stworzeń prehistorycznych. Co najważniejsze, wydarzenia te przekładają się nie tylko na frekwencję w centrum, ale działają też prosprzedażowo. W skali globalnej wartymi uwagi są wysokie indeksy krajowe i regionalne. Pokazują one wyraźny trend wzrostowy. Osiemnastoprocentowy wzrost indeksu obrotów dla Górnego Śląska, o sześć punktów proc. wyższy niż indeks krajowy, to także oznaka dużego potencjału handlowego regionu, w którym działa CH Forum.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Forum
Zobacz wszystkie sklepy w CH Forum
Tagi:
Oceń artykuł:

zobacz więcej informacji o: Forum Gliwice

Zobacz także

Wiosenne działania promocyjne zwiększyły obroty i frekwencję w CH Forum

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.