"Wiosenny styl rabatów" - pod takim hasłem przez cały kwiecień klienci poznańskiej Malty poszukują pierwszych modowych oznak nowego sezonu. Dla wszystkich, którzy planują wiosenne odświeżenie garderoby Malta przygotowała liczne rabaty, nawet do 50%. Moda jednak to nie wszystko – każdy kwietniowy weekend w Malcie będzie przebiegał pod znakiem tematycznych spotkań i warsztatów skierowanych do różnych grup konsumenckich.
Galeria Malta jest już gotowa na wiosnę. Jej pierwsze oznaki od 1 kwietnia widoczne są w blisko 60 sklepach Galerii, które dołączyły do wiosennej akcji rabatowej. Biżuteria, moda, dodatki są dostępne w specjalnych cenach jedynie po okazaniu specjalnej książeczki ze zniżkami, którą w dowolny kwietniowy dzień można odebrać w punkcie informacyjnym galerii lub pobrać w wersji elektronicznej ze strony internetowej.
Wiosna to z całą pewnością czas porządków, lecz nie tylko w garderobie – rewolucja na talerzu, więcej czasu dla rodziny, metamorfoza wyglądu, nowe spojrzenie na własne życie – w realizacji tych i innych wiosennych postanowień klientom Malty pomogą specjalne weekendy tematyczne dedykowane różnym grupom klientów.
- W
eekend kulinarny dla pań, rodzinne majsterkowanie i szycie, męskie spotkania z barberem oraz weekend studencki – to atrakcje, które przygotowaliśmy dla Klientów naszej Galerii na kolejne kwietniowe soboty i niedziele. Są to propozycje dla tych, którzy wraz z nadejściem cieplejszego sezonu oczekują zmian i nowych wyzwań – mówi Natalia Nawrocka, event & PR executive, Galeria Malta, Neinver. -
Jak zwykle w naszych działaniach zachowujemy idealną proporcję – coś dla ciała i coś dla duszy, jest to z całą pewnością dobry sposób na powitanie wiosny – dodaje Nawrocka.
Inauguracja kampanii odbyła się w weekend, 2-3 kwietnia, który upłynął pod znakiem kulinarnych doznań i psychologicznych przemyśleń. Wszystko za sprawą kolejnych warsztatów z cyklu Malta Kobiet poświęconych relacjom w związkach i pokazom gotowania w wykonaniu szefowej kuchni znanej z programu telewizyjnego oraz słynnej wegańskiej blogerki kulinarnej.
Kampania jest wspierana reklamowo w prasie, radiu i Internecie. Ważnym źródłem informacji na temat wydarzeń w Galerii Malta pozostają także media własne oraz społecznościowe – Facebook, Pinterest, Instagram i Snapchat.
Tagi: