Multibrandowa sieć sklepów 50 style rozpoczyna promocję wiosennej kolekcji zintegrowaną kampanią reklamową. Multimedialny plan akcji zakłada między innymi spoty w telewizji, Internecie, w mediach społecznościowych i w przestrzeni sklepowej.
Pierwsza odsłona kampanii w telewizji Polsat potrwa do 11 marca. Widzowie kanałów Polsat, Polsat Sport, Polsat Film, Polsat Polo Music oraz Polsat Cafe zobaczą w tym czasie 15-sekundowy spot reklamowy prezentujący wiosenną kolekcję dostępną w całej sieci.
W tym sezonie 50 style stawia na styl marynarski. Wygodne t-shirty i bluzy, bermudy, apaszki, cienkie kurtki – wszystko w nieśmiertelnych połączeniach: pasy, biel, czerwień i granat. Takie produkty idealnie sprawdzą się nie tylko w nadmorskich kurortach, ale także w codziennych, miejskich stylizacjach. Zdrowy tryb życia, lekka kuchnia i podejmowanie aktywności fizycznej jest teraz na topie. Sportowe marki nie pozostają w tyle i oferują coraz odważniejsze wzory ubrań sportowych i fitnessowych. Miłośnicy treningu i biegania mogą liczyć na bogatą ofertę ubrań, akcesoriów i obuwia, przeznaczonego do uprawiania sportu. Lato w 50 style to przede wszystkim intensywne kolory – dobrze widoczne w sportowych butach Feewear, które podkreślą każdą klasyczną stylizację. Ponadto marki stawiają na kolory morza – oprócz stylu marynarskiego jednym z promowanych kolorów jest odcień „royal blue”. Fani klasycznej szarości nie będą zawiedzeni – szary melanż to także jeden z topowych kolorów, który pojawi się w naszych kolekcjach.
Tagi: