Wielkie otwarcie sklepu Trespass

2017-03-13 | 10:00

Brytyjska marka Trespass 9 marca otworzyła swój pierwszy regularny sklep w Polsce. Mieści się on w Warszawie, w centrum handlowym Blue City na poziomie – 1. Do tej pory marka obecna była w 10 obiektach outletowych. Na evencie pojawili się m.in. Karol Strasburger, Piotr Zelt i Mikołaj Roznerski.

Pozytywne przyjęcie marki w dotychczasowych lokalizacjach skłoniło nas do poszukiwania dalszych możliwości rozwoju. Nasze wyniki wskazują na to, że produkty Trespass świetnie odpowiadają na potrzeby polskiego klienta – mówi Konrad Jezierski European Regional Manager, odpowiedzialny za rozwój w Polsce i Europie. Obserwujemy coraz większe zainteresowanie zdrowym i aktywnym stylem życia, a wraz z tym pojawiają się potrzeby w zakresie odzieży i akcesoriów – dodaje Jezierski.

Za realizację projektu i koncept sklepu odpowiedzialna jest ARS Retail Group. Trespass to marka outdoorowa, promująca spędzanie czasu na świeżym powietrzu, dlatego zależało nam na tym, aby w sklepie pojawiło się wiele materiałów nawiązujących do natury – mówi Karolina Czapska z ARS Retail Group.

– Partnerem Trespass w tym projekcie i operatorem sklepu jest ARS Shops, należąca do grupy ARS Retail. Od wielu lat obserwujemy rynek retail i uczestniczymy w jego rozwoju. Trespass od początku postrzegaliśmy jako solidnego gracza, dlatego też, gdy dowiedzieliśmy się, że firma poszukuje w Polsce partnera, przystąpiliśmy do rozmów – mówi Łukasz Derlacki, właściciel ARS Retail Group. Dla nas, jako grupy spółek oferujących kompleksowe usługi dla biznesu, nie bez znaczenia jest także fakt, że dzięki takiej współpracy będziemy jeszcze bliżej rynku – dodaje Derlacki.

Marka Trespass w planach ma kolejne otwarcia. Cały czas poszukujemy atrakcyjnych komercyjnie lokalizacji – mówi Jezierski. Typowy sklep firmowy Trespass ma do 200 m kw. powierzchni, natomiast optymalna powierzchnia sklepu outletowego to 200-300 m kw. Jednak jak dodaje Manager: Głównym czynnikiem jest dla nas atrakcyjność lokalizacji i warunki, dlatego w niektórych sytuacjach decydujemy się także na otwarcia zarówno na mniejszych, jak i większych przestrzeniach.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Blue City

Wielkie otwarcie sklepu Trespass

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.