Polskie marki doceniają Galerię Jurajską. Od ponad 2 lat chętnie decydują się tutaj nie tylko na ulokowanie swojego salonu, ale także na rozwój dotychczasowej działalności. Przykład - Reserved. Z końcem 2015 roku marka zmieniła lokalizację i powiększyła niemal dwukrotnie swój salon w Galerii Jurajskiej. Efektem tego było powstanie największego sklepu marki w Polsce.
Ale to nie jedyny brand, który widzi potencjał w Galerii Jurajskiej. W ostatnich 12 miesiącach swoje salony ulokowały tutaj m.in. marki Molton, Marilyn, Grey Wolf/Cotton Club i De Facto. Od lat działają tutaj natomiast m.in. Simple, House, Cropp, Pawo, Wólczanka czy Vistula.
Marki z metką "made in Poland" stanowią już blisko 30 proc. oferty odzieżowej Galerii Jurajskiej.
Teraz do tego grona dołącza także Taranko. To polska marka, której początki sięgają 1987 roku. Taranko ma w swoje ofercie ubrania i dodatki dla kobiet, w tym m.in. sukienki, spódnice, bluzki, swetry, spodnie, płaszcze i komplety w rozmiarach 34-42. Dopełnieniem sezonowych kolekcji są szale, paski i torebki, a także biżuteria. Jak podkreślają twórcy brandu, szyją dla klientek wymagających i świadomych swojej kobiecości.
-
Polskie marki, zwłaszcza te z ambicjami, są niezwykle ważne dla naszego centrum i systematycznie staramy się zwiększać ich udział w ofercie. Dotyczy to w równym stopniu marek odzieżowych, co marek z innych branż np. wyposażenia wnętrz czy usług - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
-
To ważne, żeby konsument odnajdował w galerii handlowej ofertę rodzimych producentów. W ten sposób wspieramy polskich projektantów oraz rozwijające się coraz dynamiczniej marki odzieżowe, mogące śmiało konkurować z najlepszymi firmami odzieżowymi na świecie - mówi.
Taranko dopełnia tym samym ofertę odzieżową Galerii Jurajskiej skierowaną do kobiet. -
Ten segment naszej oferty jest dla nas kluczowy. Z roku na rok obserwujemy większe zainteresowanie ofertą modową Galerii Jurajskiej. To efekt jej zróżnicowania. Obecność kolejnej, unikalnej marki na lokalnym ryku, tylko podnosi konkurencyjność galerii - podkreśla Bugajczyk.
Salon Taranko zajmuje powierzchnię 90 mkw.
Tagi: