Więcej polskiej mody w Galerii Jurajskiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-07-21 | 09:58
Polskie marki polubiły największe centrum handlowe w Częstochowie. W Galerii Jurajskiej otwarto właśnie salon Taranko.
Polskie marki doceniają Galerię Jurajską. Od ponad 2 lat chętnie decydują się tutaj nie tylko na ulokowanie swojego salonu, ale także na rozwój dotychczasowej działalności. Przykład - Reserved.  Z końcem 2015 roku marka zmieniła lokalizację i powiększyła niemal dwukrotnie swój salon w Galerii Jurajskiej. Efektem tego było powstanie największego sklepu marki w Polsce.
Ale to nie jedyny brand, który widzi potencjał w Galerii Jurajskiej. W ostatnich 12 miesiącach swoje salony ulokowały tutaj m.in. marki Molton, Marilyn, Grey Wolf/Cotton Club i De Facto. Od lat działają tutaj natomiast m.in. Simple, House, Cropp, Pawo, Wólczanka czy Vistula.  
Marki z metką "made in Poland" stanowią już blisko 30 proc. oferty odzieżowej Galerii Jurajskiej.
Teraz do tego grona dołącza także Taranko. To polska marka, której początki sięgają 1987 roku. Taranko ma w swoje ofercie ubrania i dodatki dla kobiet, w tym m.in. sukienki, spódnice, bluzki, swetry, spodnie, płaszcze i komplety w rozmiarach 34-42.  Dopełnieniem sezonowych kolekcji są szale, paski i torebki, a także biżuteria. Jak podkreślają twórcy brandu, szyją dla klientek  wymagających i świadomych swojej kobiecości.
- Polskie marki, zwłaszcza te z ambicjami, są niezwykle ważne dla naszego centrum i systematycznie staramy się zwiększać ich udział w ofercie. Dotyczy to w równym stopniu marek odzieżowych, co marek z innych branż np. wyposażenia wnętrz czy usług - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
- To ważne, żeby konsument odnajdował w galerii handlowej ofertę rodzimych producentów. W ten sposób wspieramy polskich projektantów oraz rozwijające się coraz dynamiczniej marki odzieżowe, mogące śmiało konkurować z najlepszymi firmami odzieżowymi na świecie - mówi.
Taranko dopełnia tym samym ofertę odzieżową Galerii Jurajskiej skierowaną do kobiet. - Ten segment naszej oferty jest dla nas kluczowy. Z roku na rok obserwujemy większe zainteresowanie ofertą modową Galerii Jurajskiej. To efekt jej zróżnicowania.  Obecność kolejnej, unikalnej marki na lokalnym ryku, tylko podnosi konkurencyjność galerii - podkreśla Bugajczyk.
Salon Taranko zajmuje powierzchnię 90 mkw.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-09-10 do 2016-09-25

Więcej polskiej mody w Galerii Jurajskiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.