W marcu br. do grona najemców bydgoskiej Galerii Pomorskiej dołączyły 4 nowe marki. Dzięki nowym umowom poszerzy się oferta modowa i drogeryjna galerii a także strefa food court. Marzec obfitował także w otwarcia nowych salonów, które przez ostatnie miesiące przygotowywały się do debiutu w galerii.
Drogeria Natura, sklep z odzieżą dziecięcą Wójcik, restauracja szybkiej obsługi Subway i salon polskiego producenta obuwia firmy Eksbut, to nowe nazwy, które jeszcze w tym roku pojawią się w Galerii Pomorskiej. Trzy pierwsze z nich zadebiutują w galerii w najbliższym kwartale, otwarcie salonu Eksbut nastąpi jesienią br. Nowe umowy objęły w sumie blisko 350 m kw. powierzchni najmu.
-
Powyższe marki to cenny dodatek do miksu najemców Galerii Pomorskiej. Zakończenie rozbudowy, które nastąpiło we wrześniu ubiegłego roku i otwarcie nowego pasażu galerii oznaczało przyspieszenie działań związanych z rekomercjalizacją dotychczas istniejącej części obiektu. Jak widać proces ten realizowany jest z sukcesem - niemal w każdym miesiącu na klientów naszego centrum czeka miła niespodzianka w postaci nowego sklepu, punktu usługowego lub restauracji – mówi Shane Scott, Partner w Resolution Property.
To wszystko jedynie podnosi wartość galerii i jeszcze bardziej wzmacnia jej pozycję na lokalnym rynku – dodaje Scott.
W marcu w Galerii Pomorskiej zadebiutowały: salon międzynarodowej marki odzieżowej C&A, pierwszy w Polsce sklep z odzieżą męską marki Maurizzio Bentoni, salon obuwniczy Filippo i męski świat marki Kubenz. Otwarta została także kwiaciarnia Blumen 2000. W nowej odsłonie natomiast klientów powitał salon RTV Euro AGD. Na początku kwietnia otwarte zostaną także powiększone i zmodernizowane salony H&M i CCC.
Nowe umowy najmu zostały wynegocjowane przez JLL. Za współpracę z dotychczasowymi najemcami galerii odpowiada firma Balmain Asset Management.
Tagi: