Więcej luksusu w Silesia City Center

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-03-09 | 17:06
Silesia City Center konsekwentnie rozwija ofertę marek luksusowych dostępnych w tym największym centrum handlowym na Śląsku. Do grona najemców dołączył właśnie Hugo Boss. W marcu planowane jest natomiast otwarcie multibrandu Sono Idoni z włoskimi markami premium.
Trwająca modernizacja Silesia City Center stała się okazją do wprowadzenia do oferty galerii kilku marek luksusowych, dotąd nieobecnych na Śląsku.
Od października 2015 roku do grona najemców Silesii dołączyły m.in. Longchamp, Chiara, Bohoboco, Chantelle, Clinique, Guess by Marciano, Celebrity oraz Twin Set, umacniając tym samym najszerszą ofertę marek premium wśród galerii handlowych na Śląsku.
Teraz to grono najemców znów ulega poszerzeniu. Swój pierwszy salon firmowy na Śląsku otworzył  właśnie Hugo Boss.  Marka zdecydowała się na sklep o powierzchni aż 320 m kw., który ulokowano na Placu Tropikalnym, w sąsiedztwie m.in. Burberry, TruTrussardi, perfumerii Douglas i Deni Cler.
W połowie marca z kolei planowane jest otwarcie multibrandu Sono Idoni. Na jego ofertę złożą się wyłącznie włoskie marki premium. Tym samym w Silesii pojawią się ubrania takich marek jak: Dsquared2, Diesel, Gaudi, Pal Zileri, AT.P.CO, Emporio Armani, Versace, Peserico, Tomboloni i L.B.M. 1911. Salon świadczyć będzie także usługi: "made to measure", czyli szycia na zamówienie garniturów i koszul, mobilnego stylisty oraz pogotowia biznesowego.
- Oferta premium Silesii nieustannie się rozwija. Sukces rynkowy galerii i jej pozycja przyciąga dziś gigantów zarówno rynku odzieżowego jak i kosmetycznego. Obecność marek luksusowych kusi także klientów, którzy oczekują od centrum handlowego nowoczesnej i zaskakującej oferty - mówi o zmianach Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.
I faktycznie, Silesia City Center to obecnie jedyna galeria handlowa na Śląsku posiadająca tak szeroką ofertę marek luksusowych. Ten segment oferty rozwijany jest konsekwentnie od rozbudowy galerii w 2011 roku. Ostatnie zmiany zachodzące na pasażu Silesii dały dodatkową okazję do wzmocnienia tego segmentu.
- Jeszcze do wiosny w Silesii trwać będzie proces modernizacji, w efekcie, którego ostatecznie relokowane lub odnowione zostanie ponad 100 salonów, przybędzie także ponad 40 nowych marek. Spora część tych prac już za nami, a nowe marki są efektem tych zmian - mówi Monika Pyszkowska.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-05-28 do 2016-05-28

Więcej luksusu w Silesia City Center

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.