Weltbild w podróży – pod takim hasłem wystartował wielki konkurs fotograficzny, w którym główną nagrodą jest voucher na wakacje marzeń o wartości 10 tys. zł. Zwycięzców wyłoni specjalnie powołane jury, do którego zaproszone zostały Monika Richardson i Lidia Popiel, autorki książki „Polki na bursztynowym szlaku”. Konkurs wsparty silną kampanią promocyjną wpisuje się w działania wizerunkowe firmy.
-
Przygotowując konkurs podróżniczy chcieliśmy zaprosić naszych klientów do wspólnej wakacyjnej zabawy, która pokaże im nieco inne, rozrywkowe oblicze firmy. Z drugiej strony liczymy na kreatywne i oryginalne pomysły w nadesłanych zdjęciach, nie wykluczając możliwości wykorzystania ich w przyszłości. Konkurs jest też doskonałym pretekstem do tego, aby przygotować działania wizerunkowe, które umocnią rozpoznawalność marki w świadomości konsumenckiej – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu Weltbild Polska.
Konkurs Weltbild w podróży - wsparty jest kampanią promocyjną w Internecie, prasie (dodatek podróżniczy w Polityce) i Radiu Zet. W dniach od 29.06 do 12.07 emitowana będzie kampania spotowa w 103 kinach cyfrowych na terenie całej Polski, podczas której rozdanych zostanie 10 000 katalogów Weltbild. Planowaniem mediów zajął się dział marketingu Weltbild Polska. Ponadto zostaną wykorzystane własne narzędzia komunikacyjne Weltbild, takie jak strona weltbild.pl i baza ok. 900 tys. subskrybentów newslettera oraz plakaty i ulotki w księgarniach własnych Weltbild (40 punktów w całej Polsce).
Zobacz księgarnie Weltbild w centrach handlowych
Tagi: