Weltbild Polska otrzymał Godło „Użyteczny sklep” przyznawane najlepszym sklepom internetowym. To nobilitująca nagroda, która jest gwarancją przestrzegania zasad mających na celu budowanie wygodnej i przyjaznej witryny dla internautów.
Certyfikat „Użyteczny sklep” jest akredytowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, a przyznawany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Stanowi część programu Użyteczna Strona. Wszystkie firmy wyróżnione w programie przeszły kompleksowy proces badawczy. W tym roku, w elitarnym gronie laureatów znalazł się Weltbild Polska – właściciel trzeciego, co do wielkości sklepu internetowego w branży, odwiedzanego przez milion unikalnych użytkowników miesięcznie.
-
To dla nas ważne wyróżnienie. Kryterium użyteczności ma w internecie kluczowe znaczenie, szczególnie w przypadku e-sklepów. Konkurencja jest duża i często to funkcjonalność oraz wygoda kupowania decydują o wyborach użytkowników. Wszelkie działania, jakie prowadzimy mają na celu właśnie zadowolenie klientów i to dla nich nieustannie się zmieniamy – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu Weltbild Polska. -
Cieszymy się tym bardziej, mając świadomość że kryteria oceny, przyjęte przez kapitułę programu oraz poziom pozostałych laureatów wyznaczają wysokie standardy. To stawia poprzeczkę wysoko i motywuje do dalszego rozwoju – dodaje Wojciechowski.
Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Certyfikaty zostały wręczone podczas Gali, która towarzyszyła Forum IAB 2012.
Poza nagrodą „Użyteczny sklep” Weltbild.pl, jest także zwycięzcą rankingu Ceneo Zaufane Opinie 2010. Potwierdzeniem wysokich standardów obsługi i orientacji na klienta jest zdobyty przez Weltbild w latach 2011 i 2012 certyfikat Firma Przyjazna Klientowi.
Zobacz księgarnie Weltbild w centrach handlowych
Tagi: