Zgodnie ze swoją strategią sklepy z Grupy Kingfisher dają każdemu klientowi możliwość tworzenia dobrych domów dzięki atrakcyjnej ofercie, profesjonalnej obsłudze oraz różnorodnym usługom dodatkowym. W związku z tym spółka skupia się na potrzebach osób, które korzystają z jej oferty i podejmuje szereg działań, mających zapewnić im wyjątkowe doznania zakupowe. Jak wynika z analiz przeprowadzonych przez Grupę Kingfisher na wszystkich europejskich rynkach, na których działają jej sklepy, niezależnie od kraju jest więcej podobieństw niż różnic w potrzebach i oczekiwaniach osób realizujących swoje projekty mieszkaniowe. Mając to na uwadze, dzięki ścisłemu, międzynarodowemu partnerstwu, spółka wypracowała rozwiązania, które zostaną przetestowane w trzech sklepach Castorama: we Francji, Rosji, w Polsce oraz w sklepie B&Q w Wielkiej Brytanii.
Innowacje zastosowane w nowych obiektach mają w jeszcze większym stopniu inspirować klientów do ulepszania domów i ogrodów, doradzać w wyborze najlepszych rozwiązań, jak i zapewnić wygodny dostęp do oferty odpowiadającej ich potrzebom. Sklepy stworzone według testowanej koncepcji mają również zagwarantować profesjonalne wsparcie posprzedażowe i szereg usług dopasowanych do oferty produktowej.
Sklep w Radomiu wyznacza nowe standardy
Ścisła współpraca w ramach dedykowanego projektu w Grupie Kingfisher, mającego wypracować nowe rozwiązania, zaowocowała w naszym kraju po raz pierwszy w Radomiu. Otwarcie obiektu poprzedziły także badania lokalnego rynku, podczas których firma analizowała m.in. opinie przyszłych klientów nt. założeń nowej koncepcji sklepu oraz ich planów związanych z ulepszaniem mieszkań, domów i swojego otoczenia. Majac na uwadze preferencje mieszkańców Radomia Castorama stworzyła duży, przestronny, jasny sklep z dobrze wyeksponowaną ofertą oraz przejrzystym oznakowaniem poszczególnych sektorów i produktów.
Nowy sklep wyróżnia się przede wszystkim powierzchnią – 14 tys. metrów kwadratowych, z czego aż 10 tys. stanowi przestrzeń handlowa. Klienci znajdą tu około 40 tys. produktów dostępnych od ręki. W radomskiej Castoramie stworzono m.in. strefy inspiracji, w których mogą oni zobaczyć wnętrza kuchni i łazienek oraz przestrzenie tj. szafy i garderoby. Wszystkie strefy zostały zaaranżowane w całości w oparciu o produkty dostępne na bieżąco w ofercie sklepu. Jedną z nowości jest interaktywne, samodzielne stanowisko do projektowania kuchni i łazienek. Dzięki przyjaznemu oprogramowaniu klienci bez doświadczenia w tym zakresie mogą na własną rękę zaplanować wyposażenie własnych pomieszczeń. Przygotowaną wizualizację można wydrukować i zrealizować z Castoramą.
Ponadto w radomskiej Castoramie powstał Casto Lab, czyli miejsce szkoleń, podczas których klienci będą mogli wykonywać drobne prace i rozwijać swoje umiejętności pod okiem specjalistów. Organizowane w nim będą również warsztaty Majsterkowo, czyli unikalne zajęcia dla uczniów szkół podstawowych prowadzone przez pracowników Castoramy oraz nauczycieli.
-Sklep w Radomiu jest szyty na miarę potrzeb współczesnych klientów. Zapewni im łatwy dostęp do szerokiej oferty i ułatwi tworzenie dobrych domów. Z dumą rozpoczęliśmy więc sprzedaż w tym mieście i uważnie wsłuchujemy się w opinie osób odwiedzających nową Castoramę. – mówi Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą w Castorama Polska.
Dużym wsparciem podczas zakupów w sklepie w Radomiu są również specjalistyczne usługi. W strefach projektowania klienci mogą zasięgnąć fachowej opinii architekta wnętrz. Oprócz tego, dla jeszcze większej wygody klientów, w sklepie oferowane są inne usługi, takie jak np. serwis krawiecki, w którym można uszyć dekorację okienną, jak i obszyć wykładziny bądź dywany, mieszalnia farb i tynków oraz przycinane drewna. Firma zapewnia również transport i montaż zakupionych produktów.
W Castoramie w Radomiu pojawiły się też nowe usługi, m.in. znacznie ułatwiające dostęp do oferty sklepu. Jedną z nich będzie Click & Collect (zamów i odbierz), czyli możliwość zamówienia produktów przez stronę internetową i ich szybki odbiór w sklepie. Na zdalny dostęp do asortymentu pozwalają także zakupy na telefon i aplikacja mobilna.
Inwestycja pozwoliła na stworzenie 170 nowych miejsc pracy. Pracownicy Castoramy zapewniają osobom korzystającym z oferty sklepu profesjonalne doradztwo, wyróżniające markę spośród innych sieci.
Tagi: