Od 2015 r. Alma oferuje swoim klientom nowy, unikatowy model sprzedaży -
Alma Smart. Pierwszy sklep w tym formacie pojawił się w sierpniu w
Bochni, ale na tym nie koniec.
Największym wyróżnikiem konceptu Alma Smart jest dostęp aż do 3 tys.
pozycji unikatowego asortymentu, od ponad 100 dostawców z dwudziestu
krajów dostępnych tylko w Alma. Taka konstrukcja oferty, rozszerzona o
marki własne, jest ponadprzeciętnym generatorem marż, a więc gotowym
narzędziem do budowania zysku.
Specjalistom Alma zależy na
przemyślanym jakościowo rozwoju. Potencjał rynku dla tego konceptu
aktualnie szacowany jest na ok. 200 sklepów działających w modelu Alma
Smart. Pod uwagę będą brane lokale o powierzchni sali sprzedaży od ok
200 m kw. zlokalizowane w centrach dużych miast lub na osiedlach
mieszkaniowych.
-
Na chwilę obecną prowadzimy rozmowy z kilkoma przedsiębiorcami. Inwestycje są w sąsiedztwie największych miast w Polsce - zdradziła Agnieszka Zagórowska, specjalista ds. franczyzy w Alma Market.
Alma
Market zadebiutowała z konceptem Alma Smart 14 sierpnia. Pierwszy sklep
utrzymany w tym formacie pojawił się w Galerii Bocheńskiej w Bochni.
Tagi: