W 2015 roku Galerię Jurajską odwiedziło ponad 6,2 miliona osób

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-01-11 | 16:04
Galeria Jurajska miała najlepszy rok od swojego otwarcia sześć lat temu. W 2015 roku odwiedziło ją ponad 6,2 miliona osób, o 250 tys. więcej niż przed rokiem.
Rekordowa liczba klientów
Galeria Jurajska staje się jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w regionie. Równo rok temu przekroczyła liczbę 6 milionów odwiedzających. 2015 rok przyniósł obiektowi kolejny wzrost, tym razem aż o ponad 4 proc. W efekcie miniony rok Jurajska zakończyła z liczbą ponad 6,2 miliona odwiedzających
- To najlepszy wynik Galerii Jurajskiej od jej otwarcia i troszkę na przekór sytuacji na rynku.  Dziś galerie z racji dużego nasycenia raczej notują spadki odwiedzin, niż wzrosty. To pokazuje tylko, jak umacnia się pozycja centrum w Częstochowie - komentuje Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
I faktycznie, pozycja jest coraz mocniejsza. Wzrost liczby odwiedzin, jaki notuje Jurajska to przede wszystkim zasługa zatrzymania klienta. Do tej pory wielu mieszkańców z Częstochowy i okolicznych miast chętnie wybierało jako alternatywę zakupy w Katowicach lub Łodzi. Sytuacja się odwróciła w 2014 roku, kiedy to Jurajska zaczęła wprowadzać nowe marki, których klientom tu brakowało.
16 nowych sklepów i wzrost obrotów
Efekt - tylko w 2015 roku w galerii otwarto aż 16 nowych sklepów. Wśród nich dominowały sklepy z wyposażeniem wnętrz, a także polskie i zagraniczne marki odzieżowe. W Galerii Jurajskiej otwarto m.in. Yes, Molton, Greenpoint, New Balance, Reporter Young, Concept Store Shoes&Bags i De Facto/Cotton Club, a także sklepy z wyposażeniem: à Tab, Tescoma, English Home, Cook&More marki Dajar i elektroniką - X-Kom.
Działający w galerii salon Reserved przeszedł natomiast modernizację, zwiększając swoją powierzchnię z 1577 m kw. na 2841 m kw. Tym samym powstał największy salon marki w Polsce, zajmujący aż 2 piętra. Dwukrotnie urósł także salon Gino Rossi. Nowi najemcy wypełnili łącznie powierzchnię ponad 1700 m kw. Zmiany odczuły także same sklepy. W porównaniu z 2014 rokiem obroty najemców zauważalnie wzrosły.
- Odświeżona oferta stała się magnesem na klienta, zwłaszcza oferta sklepów odzieżowych. Bardzo dobrze przyjęta została także nowość w naszej galerii - najszersza w mieście oferta wyposażenia wnętrz, na którą składa się dziś aż 8 sklepów. W ten sposób Jurajska daje mieszkańcom miasta i okolic ofertę, po którą jeszcze do niedawna musieli wybierać się do konkurencyjnych obiektów - mówi Katarzyna Korpak.
Nowe wnętrza, nowe logo
Ale zmiany zaszły nie tylko w liczbie odwiedzających i ofercie. Galeria Jurajska po 6 latach zdecydowała się na modernizację. Na początku września galeria zaprezentowała nowe, odświeżone logo centrum.
W tym samym czasie w centrum zamontowano także 7 infokiosków, które służą m.in. do akcji prosprzedażowych - to pierwsze takie rozwiązanie w Częstochowie. Centrum zdecydowało się także na wymianę świateł na parkingu z tradycyjnych na jaśniejsze i ekologiczne LED-y,  a także odświeżenie systemu komunikacji kierunkowej na terenie obiektu.  
Jedną z największych zmian pod koniec roku była modernizacja strefy food court.  Wymienione zostały stoliki i krzesła, posadzka oraz oświetlenie, strefa została także odgrodzona specjalnymi przepierzeniami. Nowością tej części są sofy. Centrum rozpoczęło także modernizację toalet.
- Sukcesem ostatnich lat jest to, że nie stoimy w miejscu, ale zmieniamy się, dopasowując się do klienta i częstochowskiego rynku, zarówno pod względem oferty, jak i wyglądu. Stąd m.in. ostatnie modernizacje. Chcemy być na czasie i modni - podsumowuje Katarzyna Korpak.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-05-07 do 2016-05-07

W 2015 roku Galerię Jurajską odwiedziło ponad 6,2 miliona osób

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.