Salon mieści się na poziomie pierwszym centrum handlowego w Warszawie, na tym samym poziomie, gdzie funkcjonował poprzedni sklep. Nowa lokalizacja oraz większa powierzchnia pozwoliły odpowiednio wyeksponować najnowszą kolekcję marki, na którą składa szeroka gama eleganckich garniturów, kurtek i płaszczy, nowoczesnych marynarek, spodni, dzianin i akcesoriów.
Projekt salonu zrealizowany został według nowego konceptu, który charakteryzuje nowoczesność i elegancja. W sklepie wydzielono strefy, które mają na celu podkreślenie charakteru poszczególnych linii i usług marki. Ekskluzywna linia Lantier, casualowa Vistula Red oraz prestiżowa usługa szycia na miarę zostały tak zaakcentowane, aby klient swobodnie mógł odnaleźć interesujący go asortyment.
W dniu otwarcia przedpremierowo zaprezentowano produkty z najnowszej limitowanej kolekcji – Vistula Apres-ski Line, która nawiązuje do charakterystycznego stylu łączącego modę sportową z elegancką obowiązującą w kurortach narciarskich. Premiera kolekcji w pozostałych salonach oraz sklepie online planowana jest na połowę września.
Vistula jest marką wchodzącą w skład grupy kapitałowej Vistula Group S.A. Posiada obecnie ponad 90 salonów i stale dynamicznie się rozwija. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne otwarcia w Rzeszowie, Białymstoku i Bydgoszczy.
Tagi: