Najemcy z ofertą formalnej mody powiększają tenant mix tarnowskiego centrum handlowego zlokalizowanego przy ul. Nowodąbrowskiego. Vistula i Wólczanka, czyli polskie firmy należące do Vistula Group będą funkcjonować w centrum handlowym od wiosny br.
Firma Vistula posiada w ofercie lifestylową modę męską, na rynku polskim funkcjonuje od 1967 roku. Obejmuje także klasyczną kolekcję męską submarki Lantier oraz Vistula Red. Produkty Vistuli to jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Cechuje je najwyższa jakość, tradycyjne krawiectwo dostosowane do obecnych trendów w modzie męskiej.
-
(...) Dla dwóch polskich marek Vistula oraz Wólczanka wybór tej lokalizacji był zupełnie naturalny. Cieszymy się, że będziemy mogli oferować w Tarnowie modę męską i damską na najwyższym europejskim poziomie. To logiczna i ekonomicznie uzasadniona decyzja – komentuje Małgorzata Mękal, współwłaściciel firmy prowadzącej salony franczyzowe marek Vistula oraz Wólczanka w tarnowskim centrum handlowym.
Wólczanka posiada w ofercie szeroki wachlarz koszul zarówno męskich, jak i damskich, w tym także ekskluzywnej linii submarki Lambert. Submarka oferuje również jedwabne krawaty, muchy, czy eleganckie spinki do mankietów.
Najemcy poszerzą ofertę formalnej mody obok takich firm jak Bytom, Giacomo Conti, Gino Rossi, J.Fryderyk.
Tagi: