Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 23,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2015 roku o około 16,2%. Wartość sprzedaży w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosła około 14,5 mln zł i była wyższa od przychodów osiągniętych w styczniu 2015 roku o około 29,3 %.
Vistula Group S.A. kontynuuje tradycję krakowskich zakładów odzieżowych z okresu dwudziestolecia międzywojennego, Państwowego Zakładu Umundurowań i prywatnej firmy Strassberg. Spółka, jako samodzielny podmiot rozpoczęła działalność w 1948 roku, kiedy to utworzone zostały Krakowskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego. Wraz z rozwojem i specjalizacją działalności w 1961 roku rozpoczęto produkcję przeznaczoną na sprzedaż eksportową, a w 1966 roku została podjęta decyzja o zaniechaniu produkcji odzieży damskiej na rzecz ubrań męskich.
Tagi: