Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2014 roku przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. wyniosły około 31,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2013 roku o około 9,4%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie stycznia i lutego 2014 roku wyniosła ok. 60,3 mln zł i była wyższa o ok. 8,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w lutym 2014 r. zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 14,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2013 roku o około 4,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie stycznia i lutego 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 31,1 mln zł i była wyższa o ok. 5,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w lutym 2014 r. zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 14,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2013 roku o około 10,3 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie stycznia i lutego 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 24,4 mln zł i była wyższa o ok. 8,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: