Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2014 roku przez Vistula Group S.A. wyniosły około 33,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2013 roku o około 14,8%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – listopad 2014 roku wyniosła około 370,2 mln zł i była wyższa o około 10,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 19,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2013 roku o około 22,8%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – listopad 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 199,9 mln zł i była wyższa o około 10,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 11,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2013 roku o około 6,2%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – listopad 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 135,8 mln zł i była wyższa o około 6,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: