Spółka informuje, że przychody ze
sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki
Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 35,3 mln zł i były
wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2014 roku o około 16,8%.
Natomiast przychody ze sprzedaży w okresie styczeń – grudzień 2015 roku
w tym segmencie wyniosła około 277,8 mln zł i była wyższa o około 20,7%
od osiągniętych w podobnym okresie 2014 roku.
Przychody Vistula
Group ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim
(marka W.Kruk) - wyniosły około 42,7 mln zł i były wyższe od przychodów
osiągniętych w grudniu 2014 roku o około 17,1%. Wartość przychodów ze
sprzedaży zrealizowanej w okresie styczeń – grudzień 2015 roku w tym
segmencie wyniosła około 197,0 mln zł i była wyższa o około 14,4% od
osiągniętych w analogicznym okresie rok wcześniej.