Nowa strona internetowa marki Venezia zyskała zupełnie nową szatę graficzną. Firma postawiła na nowoczesny, dynamiczny design i nowe, rozbudowane funkcjonalności.
Na nowej stronie zastosowano rozszerzony system filtrowania produktów. Wyszukiwanie interesującego modelu odbywa się nie tylko po kategorii i rozmiarze, ale do wyboru jest także szereg innych filtrów: kolor, materiał, cena, cecha, rodzaj podeszwy czy rodzaj zapięcia.
Poruszanie się po stronie stało się łatwiejsze dzięki rozbudowanemu i bardziej intuicyjnemu menu. Dodatkowym ułatwieniem jest responsywność serwisu, co oznacza, że strona dostosowuje się do urządzenia, na którym jest wyświetlana.
Zmiana designu to doskonała okazja do lepszego zaprezentowania nie tylko produktów Venezia, ale także informacji na temat firmy, które będą publikowane w rubryce "Wydarzenia". W rubryce "Stylizacje" tworzymy będą modowe propozycje w oparciu o ubrania marki Unisono i dodatki Venezia.
Tagi: