Utrzymany trend wzrostowy sprzedaży w salonach Intersport

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-11-09 | 11:26
Sieć specjalistycznych salonów sportowych Intersport Polska osiągnęła w III kwartale br. wzrost przychodów ze sprzedaży towarów i usług o 4,3% oraz poprawę marży ze sprzedaży o 1,8 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku
Spółka Intersport Polska S.A. w III kwartale 2010 roku odnotowała przychody ze sprzedaży towarów i usług w wysokości 45.682.000,00 zł, co stanowi wzrost o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku (43.816.000,00 zł).
Narastająco od stycznia do września br. sieć Intersport osiągnęła zysk z działalności operacyjnej w wysokości 2.040.000 zł, co stanowi wzrost o ponad 38% w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku (1.477.000 zł).
W III kwartale br. ze względu na charakterystyczną dla spółki sezonowość sprzedaży odnotowano stratę w wysokości 968.000,00 zł. Jest to typowe zjawisko w branży sportowej wynikające z niższych cen jednostkowych asortymentu letniego.
Sieć odnotowała w III kwartale br. wzrost marży ze sprzedaży o 1,8 p.p. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku,
Sprawne działanie nowoczesnego magazynu znacznie poprawiło koordynację działań w systemie zarządzania gospodarką towarową w całej sieci sklepów. W wyniku tego obniżono stan zapasów na 30.09.2010 roku o 8.063.000,00 zł do poziomu 48.981.000,00 zł. Stanowi to spadek o 14% w porównaniu do 30.09.2009 roku.
Na 30.09.2010 roku poziom zobowiązań zmniejszył się o 50% w stosunku do stanu na 30.09.2009., tj. o 15.107.000,00 zł w wyniku terminowej spłaty kredytów długoterminowych oraz otrzymanej III transzy dotacji unijnej.
Zdaniem Zarządu Intersport Polska S.A. obecne wyniki sprzedaży są na porównywalnym poziomie w stosunku do ubiegłego roku. Najważniejszym miesiącem wpływającym na wypracowanie prognozowanych wyników sprzedaży jest grudzień, który generuje znaczne przychody spółki. Dlatego dopiero w połowie grudnia br. będzie możliwe przeprowadzenie analizy stopnia realizacji prognozy na rok 2010.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Utrzymany trend wzrostowy sprzedaży w salonach Intersport

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.