Tym razem jest ich aż siedemnaścioro: malina Malwina, groszek Grześ i Grażynka, Ziemniak Ziemowit, parówki Pamelki, serek Sławek, pieróg Patryk, frytki Filomenki, lód Lucek, lód Lila, muffinka Marylka, szampon Szymon, pasta Pola, papier Pakosław, czekolada Celinka, sok Sebek, wkrętarka Wiki i apka Biedronka. Należą do jednego gangu, ale są zupełnie różne, bo reprezentują kategorie produktowe dostępne w sieci Biedronka. Dodatkowo przewodnikiem po przestrzeni sklepowej jest apka Biedronka, która odkrywa zasady przemyślanych zakupów, uczy korzystać z listy zakupów, czy czytać etykiety.
Tegoroczna akcja lojalnościowa pokazuje, jak zamienić zakupy w niesamowitą przygodę pełną magii. Po raz pierwszy do kampanii wprowadzamy apkę Biedronkę, która pełni rolę narratora i przewodnika. Bohaterowie gangu pokazują, jak działa shakeomat i czym są specjalne okazje, które produkty warto kupować regularnie, a w które warto zaopatrzyć się na zapas, wprowadzając podstawy „smart shoppingu”. Mamy nadzieję, że najnowsza kampania i 17 przedstawicieli Produkciaków zyska grono wiernych fanów - mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Manager ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka.
Aby odebrać maskotkę za darmo, należy zebrać 60 naklejek. Pluszaka można zdobyć jednak wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.