- Naszą kampanię adresujemy zarówno do młodych ludzi, jak i do tych
bardziej dojrzałych, którzy na szczęście zachowali w sobie młodość – mówi Ewelina Piątek, Marketing Manager sieci Media Markt.
–
18 lat to wiek symboliczny – z jednej strony próg dojrzałości, a z
drugiej – nieodparta pokusa bycia szalonym. Ten stan ducha odkrywamy w
sobie wszyscy – również wtedy, gdy sięgamy po najnowsze gadżety
technologiczne. Kampania pokazuje także, że pewne emocje i radość życia
są wspólne dla wszystkich – konflikt pokoleń pojawia się rzadziej, a
nastolatkowie i rodzice wzajemnie się uzupełniają i wspierają.
Kampania
obejmie telewizję (TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat i kanały tematyczne),
radio (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio Trójka i Czwórka, Radio Eska,
RMF MAXX) oraz Internet (Wirtualna Polska, Onet, Interia, YouTube,
Gazeta.pl, Facebook, serwisy VOD). Spoty będą emitowane pod hasłem "Też
masz czasem osiemnaście lat?”
Tagi: