Rozwój branży elektroniki użytkowej jest nierozerwalnie związany z otwartością na zmiany. Pojawiające się praktycznie każdego dnia innowacyjne produkty i rozwiązania technologiczne mają bezpośrednie odbicie w zmieniających się oczekiwaniach konsumentów i preferencjach zakupowych. Zmianie ulega też sposób konsumowania mediów. Niegdyś dwoma głównymi filarami branży był sprzęt RTV i AGD. Obecnie, zwłaszcza młodzi ludzie, coraz intensywniej korzystają z elektroniki mobilnej oraz cyfrowej. Nieustannie poszukują uzupełniających je usług, akcesoriów i kontentu, by w pełni korzystać z funkcjonalności najnowszych gadżetów.
-
Media Markt wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów korzystających z najnowszych technologii w codziennym życiu, rozwija się dynamicznie we wszystkich kanałach sprzedaży. Ważnym elementem tego rozwoju są inwestycje w modernizację istniejących powierzchni handlowych, które są istotną platformą dotarcia do nabywców nowoczesnej elektroniki, poszukujących bezpośredniego kontaktu zarówno z kompleksową ofertą produktową, jak i fachowym doradcą – mówi Andrzej Sobolik, członek Zarządu/dyrektor zarządzający siecią Media Markt
W przebudowanym i unowocześnionym sklepie Media Markt w Gdyni o powierzchni ponad 2 tys.m kw. dużą wagę postawiono na nowoczesną formę prezentacji produktów. Urządzenia najbardziej poszukiwane przez klientów wyeksponowano w taki sposób, by klienci z łatwością mogli poznać wszystkie zalety sprzętu oraz wypróbować jego funkcje.
–
Odwiedzający nasz sklep zawsze znajdą tu pełen wybór najnowszych urządzeń i rozwiązań mobilnych oraz praktycznych i modnych akcesoriów czołowych producentów, a dzięki funkcjonalności i organizacji powierzchni sklepu zrobią to w sposób łatwy i przyjemny. Zapraszamy naszych klientów do miejsca, gdzie przy wsparciu fachowych doradców będą mogli poznawać emocjonujący świat nowych technologii i cieszyć się nim na co dzień – w pracy i podczas zabawy. – dodaje Dariusz Lutyński, dyrektor marketu Media Markt w Gdyni.
Sieć Media Markt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, zakładającą dotarcie z ofertą nowoczesnej elektroniki do jak najszerszego grona klientów. Marka posiadając obecnie 57 sklepów, inwestuje w internetowy kanał sprzedaży, otwierając jednocześnie kolejne sklepy stacjonarne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i lokalizacjach poniżej 100 tys. mieszkańców. Kolejne sklepy marki zostaną uruchomione jeszcze w tym roku w Żorach (wrzesień) i w Piasecznie.
Tagi: